Moestuin Juni 2012

Moestuin Juni 2012

zaterdag 21 april 2012

Forumprijs & Nieuwe zadenbak

Bij het doorlezen van mijn blog kwam ik erachter dat ik nog geen foto had geplaatst van mijn prijs!! Eerlijk gewonnen door een rebus op te lossen op het moestuinforum, met als goede antwoordt; leg de zaden van de pompoen op hun kant om rotting te voorkomen. Niet heel moeilijk. Maar wel veel opgeleverd. Namelijk een weckketel, inclusief 6 potten compleet met ringen etc en een weckboek! Alles bij elkaar meer dat 120 euro-tjes waard en iets wat ik al lang graag wou hebben. Het heeft ruim een maand geduurd voor ik de prijs na het winnen in ontvangst kon nemen. Maar precies op mijn verjaardag was ie er!!! Verder vandaag de structopaat in mij losgelaten. En mijn zadendoos eens even keihard onder handen genomen. Ik had net een nieuwe bak gekocht en met mijn nieuwe zipzakjes & zelfgemaakte logo's en heel wat werk ben ik zeer tevreden met het resultaat. En door mijn gestructureerde gedoe weer heel veel plek voor nieuwe zaden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten