Moestuin Juni 2012

Moestuin Juni 2012

dinsdag 3 april 2012

Zaden carrousel


Ja, daar was die weer, de blijde doos. Even een korte uitleg. Ik ben aangemeld bij een forum m.b.t. moestuinieren. Met zijn alleen hebben we een zaden carrousel (de blijde doos) waar iedereen zijn overschot, eigen oogst etc aan zaden in doet. En waar de ander het weer uit haalt. Dit hele gevaarte wordt door het hele land gestuurd. en vandaag was ik weer aan de beurt. Ik heb hem een paar uur voor ik moest gaan werken ontvangen en ben maar meteen aan de slag gegaan. Wat een berg bende!!! Maar wat leuk. Ik ben mijn chaos weer kwijt en heb een berg nieuwe zaadjes ontvangen;-)

2 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Klinkt interessant, kan ik mij daar ook voor opgeven.
    Estber

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas kan dat ik niet zo maar. Je moet jezelf inschrijven op www.moestuinforum.nl daar moet je minimaal een half jaar actief lid zijn. Dan kan je, je hierbij aansluiten.

      Verwijderen