Moestuin Juni 2012

Moestuin Juni 2012

maandag 14 mei 2012

Plantjes ruildag, en genieten

Zo, al weer een tijdje niks van me laten horen. Maar aan het genieten van mijn tuin ben ik zeker. Op meerdere gebieden. De bloemen (tulpen) uit de tuin staan nu thuis mooi in de vaas. En de lekkernijen eet ik op. Met name sla en spinazie staan wekelijks op het menu. Maar ook de eerste asperges zijn op ons bordje verschenen! E
Afgelopen weekend was het plantjes ruildag op de tuin. Zelf wat pepers, tomatenplanten, artisjokken en pompoenen geschonken. Meegenomen heb ik vooral mooie bloemen voor de tuinen van onze kinderen. Die willen dit jaar een bloementuintje. Daarna kon alles de tuin in (dachten we) want maandag is het officieel ijsheiligen. En daarna zou er geen nachtvorst meer moeten zijn. Zondag op de tuin hoorde ik dat er echter meerdere tuiniers bevroren aardappelplanten en pepers hadden. Gelukkig heb ik zelf nergens last van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten