Moestuin Juni 2012

Moestuin Juni 2012

woensdag 20 juni 2012

Gras en aardbeien

Me vandaag weer een heerlijk middagje op de tuin vertoefd. Allereerst het gras onder handen genomen. En dat was een ware klus. Dit was langen al weken niet gebeurt. Voor het eerst halverwege de klus bedacht dat het leuk zou zijn als ik ook een before foto zou hebben. Zodat jullie ook zien dat het er niet altijd top uit ziet. Dus bij deze een tussendoor foto, ik was bij deze foto op de helft.... Verder weer bergen aardbeien geoogst. Van de week al met de kinderen limonade gemaakt Tycho; Mama ik wil aardbeien limonade. Mama; tja dat hebben we niet ik zal het op het lijstje zetten. Tycho; maar mama jij kan toch limonade maken en we hebben aardbeien. dus tja je kan niet anders;-) Ook de aardbeienwijn is in de maak, maar nu heb ik de aardbeien gekookt tot jam. En er is nog genoeg om mee te nemen als hapje, op brood etc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten