Moestuin Juni 2012

Moestuin Juni 2012

zondag 24 juni 2012

Bak af & starten met bloementuin schoonmaken

Gister hard aan de klus geweest. Allereerst heeft man lief de bak aan de zeikant van het huisje afgekregen. Daar ben ik dus heel erg blij mee, want het scheelt veel bende op de tuin! Ik ben gestart met het schoonmaken van wat oorspronkelijk de bloementuin was. Of dat het blijft weet ik nog niet. Maar het onkruid moest echt weg, hier een foto Rechts zo zag de hele tuin eruit en links heb ik al schoongemaakt. 1 Voordeel daar krijgen de echte bloemen die ik ooit heb neergezet in ieder geval weer zon! De dag konden we afsluiten met een heerlijke tuin bbq. Elk jaar hebben we een feestdag op de tuin waarbij onze Turkse medetuinders een bbq verzorgen. En ik kan zeggen het was weer heerlijk!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten