Moestuin Juni 2012

Moestuin Juni 2012

dinsdag 27 maart 2012

Laatste hand aan vijver en grasveld


Vandaag nog snel de laatste hand gelegd wat betreft de vijver en het grasveld.
Wat betreft de vijver had ik de vijver zelf al schoon, ook de planten eromheen wat ingekort en het onkruid verwijderd. Vandaag nog een nieuwe plant in de vijver gezet, en een pot kikkerdril in de vijver gedaan (beide gekregen van mijn ouders). Je ziet er nu weinig van, maar ik ben benieuwd!
Wat betreft het grasveld, was ik al begonnen met het maaien van het oude gras. Vorig jaar hadden we nog een bak tegen het huisje staan en veel rommel naast het huisje liggen. Dit is inmiddels allemaal weg. En de bank staat er voor in de plaats. Ik had in het najaar een poging gedaan om gras te zaaien. Helaas is dat niet gelukt. Nu hebben we dit aangevuld met nieuwe graszoden. In de hoop dat het straks weer een mooi geheel is! Voorlopig in ieder geval heel veel water geven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten