Moestuin Juni 2012

Moestuin Juni 2012

zaterdag 17 maart 2012

Maart roert zijn staart


De afgelopen week weer veel op de tuin bezig geweest. Wat betreft de hardware is de inrichting van het huisje eindelijk weer compleet. De kasten staan en zijn ingericht. Ook is manlief gestart met het maken van het hekwerk tussen ons en de "windsingel".

Wat betreft het zaaigoed heb ik m.n. veel uitgezet namelijk; sla (verschillende soorten), kapucijners & doperwtjes. Ook heb ik nieuwe knoflook gepoot. Ik kwam er van de week achter dat de knoflook die ik in het najaar had gepoot vol zat met beesten, dus die heb ik weggehaald en elders nieuwe gezet.

Verder ben ik weer bezig geweest met het schoonmaken van de tuin. Foto verschilt misschien niet veel van de vorige (van voor de vorst) maar er zit al veel meer in de grond en ook de fruittuin is al een stuk schoner. En tja in de tussentijd zag het er toch minder netjes uit ;-)

Verder ben ik nu vooral de radijs en rabarber de grond uit aan het kijken, het ziet er naar uit dat, dat het eerste is wat ik uit eigen tuin zal eten. en de eerste bladeren van de rabarber zijn zichtbaar!!

In ieder geval al weer genoten van de eerste zonnen stralen! Helaas is de vorst nog niet verdwenen. Het genieten is begonnen!

1 opmerking:

  1. Ohhh jij hebt zo'n mooie overzichtelijke tuin, ben benieuwd hoe die er straks uitziet als alles groen erin staat, zal prachtig zijn. Tja zal morgen hier toch ook eens kijken dan of aan de onderkant bij de knoflook ook wat zit.
    groetjess

    BeantwoordenVerwijderen