Moestuin Juni 2012

Moestuin Juni 2012

dinsdag 25 oktober 2011

carrousel envelop


Ja vandaag was het zo ver. De carrousel envelop ontvangen van het moestuin forum. Het idee; Iedereen krijgt de envelop, haalt de zaadjes eruit die interessant zijn en doet terug wat hij/zei niet gebruikt. Inmiddels is het een doos geworden (zo veel is het) maar mega leuk om hem eindelijk een keer te ontvangen. Ik had net mijn lijst op orde. Dus geheel gestructureerd aan de slag gegaan. En de helft van wat ik wou bestellen zat erin (boerenkool was op evenals bieten, wou graag mosterdsla etc). Verder nog veel verrassende dingen eruit gehaald die ik wil proberen (koolrabi, okra's en paksoi bv). De envelop ook weer aan kunnen vullen met bende die ik hier niet (meer) gebruik.
Het was dus een groot feest. De envelop is inmiddels door, maar wat een leuke aanvulling!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten