Moestuin Juni 2012

Moestuin Juni 2012

maandag 6 juni 2011

Kas Juli 1011



Doordat ik de afgelopen dagen steeds op de tuin was terwijl het regende heb ik vooral in de kas vertoefd! En ik moet zeggen voor mijn eerste jaar kas ligt het er goed bij. De grote tomaten in het midden laat ik groeien tot een soort van tomaten bomen (onderop alles eraf) en goed bijsnoeien. Daaronder de struik tomaatjes. Hebben al tijden veel bloemen, maar bestuiven lukt niet goed. Pas de eerste 3 tomaatjes in zicht en niet op de eerste plant die in bloei stond.
De andere kant 3 aubergines, 2 komkommers (de eerste snack komkommer is geoogst, en dat terwijl niemand komkommers eet op dit moment vanwege dodelijke bacteriƫn AHEC;-)). en een meloen.
Aan de achterkant 2 tafels 1 om te poten op de andere staat zaaigoed, stekjes en de stevia (zoetplant) en een potpaprika.

1 opmerking:

  1. Hoi Hoi voor het bestuiven tik je dan al tegen de struikplant dat heeft bij mij vorig jaar goed geholpen .

    groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen