Moestuin Juni 2012

Moestuin Juni 2012

dinsdag 1 oktober 2013

Winterklaar Deel 1; " Achtertuintje"

In Deel 1 van het winterklaar maken mijn achtertuin. Dit is voor mij toch een best belangrijk stukje van de tuin. Hier drink ik s ochtends namelijk graag een kopje thee, met een beetje geluk in het zonnetje. In de zomer heb ik het alleen voor elkaar gekregen om het gras op kniehoogte te krijgen. En bloemen etc waren er niet zo veel. Ik heb om iets meer privacy te krijgen de hazelnoot verplaats. Ernaast heb ik een nieuwe roos geplant. Aan de andere kant moet ook nog een hazelnoot komen. Naast het bankje staat nu een mooie klimplant, en het vogelhuisje op de stam van de kers moet ervoor zorgen dat ik er in de wintermaanden wat te zien heb ;-). Aan de zijkant van ons huisje, een mini buitenkeuken met erboven een druif, waarvan ik hoop dat we er het komende jaren heerlijke druiven van oogsten. Wensen lijstje; - Hazelnoot 2. - Steentjes vastmetselen en worteldoek ertegen aan (binnenkant).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten