Moestuin Juni 2012

Moestuin Juni 2012

woensdag 30 oktober 2013

Paddenstoelen poging 2

Zoals in de voorgaande verslagen te lezen is heb ik veel ideeën voor de tuin. Na een giga herfst storm afgelopen maandag is het moment gekomen om te starten met idee 1, paddenstoelen kweken. Voor paddenstoelen kweken heb je vers hout nodig, waar niet al allerlei andere schimmels inzitten. Inmiddels is er genoeg hout te vinden. Mijn keus is gevallen op een mooie boom die de Jota toren ondersteund heeft nadat deze bijna omviel. Symbolisch boompje zeg maar ;-). Ook het broed is inmiddels besteld (http://www.homegreen.nl/index.php). Nu maar afwachten tot ik alles bij elkaar heb en dan wordt het boren pluggen besproeien etc. Voor de echte volger, ja ik heb het eerder geprobeerd, deze stammetjes waren echter uitgedroogd. Laatst wel wat paddenstoelen op die stammetjes gezien, maar ik ben niet overtuigd dat dit ook de paddenstoelen zijn die ik heb geprobeerd te kweken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten