Moestuin Juni 2012

Moestuin Juni 2012

maandag 6 februari 2012

Februari, en het is winter


Ja het is februari, en helaas is de winter dan toch begonnen. In de nacht met graden -16. Gevolg; kinderen die op de vijver kunnen staan. En een kas waar de ijs sterren op staan...
Beetje jammer want de planten die in de kas stonden (snijbiet & artisjokken)hebben het waarschijnlijk begeven.
Nog wel met wat reddingsacties gestart (lees hooi erover), maar denk niet dat het genoeg is.
Alles wat ik in de kas gezaaid heb was nog niet eens op. Dus dat laat ik lekker even staan, misschien zijn de zaadjes in winterslaap;-) Ik hoop dat de planten buiten het overleeft hebben, maar die liggen onder de sneeuw dus daar zie ik niks van.
En de artisjokken moet ik opnieuw zaaien...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten