Moestuin Juni 2012

Moestuin Juni 2012

woensdag 27 april 2011

Kas in gebruik


Het seizoen vraagt erom; onkruid wieden, water geven, opruimen etc. Dezelfde werkjes blijven terug komen. En gelukkig kunnen we ook zaaien en oogsten!
Waar ik dan wel een beetje vroeg mee ben, maar lekker wel gedaan heb is de kas dan eindelijk vol gezet met planten. De mede moestuinnierders klaagden al een tijdje wat ik met een lege kas moest, en ik maar uitleggen, ik zaai thuis etc.
Maar nu staan er genoeg planten in. Ik ben benieuwd naar de oogst;
- 4x tumbling tum red (keline struiktomaat rood).
- 4x tumbling tum yelow (kleine struiktomaat geel).
- 1x gardens delight (rode trostomaten).
- 1x vleestomaat.
- 1x tigerella (tijgertomaten).
- roma tomaat.
- 3x aubergine
- 1x meloen
- 1x komkommer
- 1x snackkomkommer
- 1 hanging basket aardbeien
- 1 pot basilicum
- 1 pot stevia ("suiker plant").
Als ik het zo na lees staat de kas eigenlijk best behoorlijk vol...
Voor de rest nog wat kleine potjes in de kas staan voor de plantjes ruildag, maar dat is na half mei weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten