Moestuin Juni 2012

Moestuin Juni 2012

maandag 5 april 2010

Achtertuintje & zaailingen


De afgelopen 2 weken ben ik hard in het 2e gedeelte van de tuin, mijn "achtertuintje" bezig geweest. Allereerst heb ik daar heel veel eigen snoeiafval weggehaald. Vervolgens een ingegraven zeil weggehaald. En de berg stenen die ik bij het spitten tegen kwam verwijderd. Dit zware werk uiteindelijk overgelaten aan mijn lieve vriendje. Het moet nog afgemaakt worden, maar het ziet er al een stuk beter uit!!
Thuis had ik al meloen, pompoen, nog meer tomaten, zonnebloemen, mais & aardbeien voor gezaaid.
In de tuin vandaag extra wortels, spinazie, radijsjes en rucola. De stekjes framboos die ik van mijn moeder heb, heb ik uitgeplant. Terwijl ik hier mee bezig was kwam ik erachter dat het onkruid wat ik steevast uit één van de tuintjes aan het verwijderen was rabarber is. Dit keer dus niet naar de composthoop, maar daar uitgeplant waar ik wel rabarber wil hebben. Waarom wil je planten toch nooit op dezelfde plek als de vorige eigenaar, misschien wil moeder natuur automatische wisselteelt?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten