Moestuin Juni 2012

Moestuin Juni 2012

vrijdag 23 april 2010

Gras, zand en asperges.


Toen ik gister tuis kwam, was ik heel blij. Eindelijk was het zo ver de asperge klauwen waren binnen! Veel te laat, maar liever laat dan nooit!
Nu gingen we gister avond toch nog hard aan de slag in de tuin, dus ik heb hem meteen gepoot. Heel benieuwd of ik volgend jaar al kan oogsten.
Na het leuke werk weer keihard aan de slag, de laatste aanhanger met aarde moest de tuin in. Om de avond af te sluiten, we (lees Jurgen en ik) zijn tot een uurtje of 22.00 bezig geweest, gras gelegd. Alles bij elkaar was het voor een avond een mega klus, maar toen we vandaag naar het resultaat gingen kijken lag het er allemaal heel mooi bij! Het "achtertuintje" ziet er een stuk beter uit.
Trots op ons!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten