Moestuin Juni 2012

Moestuin Juni 2012

zaterdag 13 februari 2016

Aardse zaken

Deze week was het Thema aards. 
De eerste tuinen zijn schoon en hebben een laagje bemeste tuinaarde gekregen terwijl links op de foto de tulpen al opkomen. Tijdens het schoonmaken kwam ik ook nog een berg pastinaken tegen.
Verder zijn we vooral ook bezig geweest met aardpeer oogste. Attans we, vooral de kinderen hebben hier weer van genoten.
Een mooie oogst kan ik zeggen. 

Minder aards is dat mijn Kas gemaakt is. Bijna hemels we hebben namelijk geen idee wie de nieuwe ruit gezet heeft. Wel heel blij mee. Meteen wat radijsjes en spinazie gezaaid.



1 opmerking:

  1. Hallo allemaal, ik heb geld verloren aan zoveel bedrijven die beweerden echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik heb meer dan 35.000 euro verloren aan nepgeldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter die ik contacteerde en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail:lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen