Moestuin Juni 2012

Moestuin Juni 2012

zondag 2 september 2012

De herfst start

Zo dat is een tijd geleden dat ik wat geschreven heb. En ja het is ook een tijd geleden dat ik wat gedaan heb. Ik heb wel heel veel geoogst de laatste weken (zie ook mijn oogst lijst die ik eindelijk heb bijgewerkt). En het nodige water gegeven, maar verder weinig gedaan.
Inmiddels heb ik al mijn mais geoogst, attans wat er nog van over was. Echt alle mais is aangevreten. Helaas de dieren hebben ook eten nodig. In dit geval ben ik bang dat de ratten de schade hebben toegebracht....
Meteen een start gemaakt met opruimen en herfst klaar maken. Ik ben gestart met de kas. De pompoen die erop ligt maar wat gesnoeid, ik denk dat als ik dat niet gedaan had en het ging waaien mijn kas aan diggelen lag. Ook in mijn kas opgeruimd en klaargemaakt voor herfst, maar eens beginnen met zaaien. Ik hoop ook de rest van de week te kunnen gebruiken voor de grote tuin schoonmaak, het is hard nodig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten