Moestuin Juni 2012

Moestuin Juni 2012

zaterdag 1 januari 2011

Nieuw jaar, nieuwe plannen


Ja mensen, het nieuwe jaar is van start. En een nieuw jaar start met goede voornemens. Ook wanneer het om de tuin gaat!!
Wat is het plan;
Januari en februari moet ik vooral opruimen spitten e.d. Keihard aan de slag dus, maar dan moet de grond wel ontdooit zijn. Daarna gaan we een kas neerzetten (voor de bruiloft hebben we hier genoeg geld voor gekregen, helemaal blij mee).
En waar het voorgaande jaar in teken stond van hardware en proberen willen we dit jaar vooral oogsten!! Daarvoor heb ik hier op rechts ook een plek waar ik de oogst van dit jaar ga bijhouden. Maar ook het verwerken van de oogst is belangrijk, want ook daar hebben we het nodige geld en spullen voor gekregen (weckpotten e.d.). Dus ik ga me helemaal uitleven!!!

ps de foto is van alle zaadjes die we gekocht hebben om die oogst ook te gaan realiseren;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten